Vergi Dünyası
  • Üye Ol
  • Sepetim

    Sepetinizde 0 ürün var

Haziran 2022

Ticari Faaliyetlerde Teslim Ve/veya Hizmet Öncesi Belge Düzeni Ve Muhasebe Kayıtları Açısından Önemli Hususlar

KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİ. İİBF MAALİYE BÖLÜMÜ DR ÖĞR ÜYESİ MURAT YÜKSEL
Muhasebe ve vergi uygulamalarında yasal defterlere yapılan kayıtların en önemli dayanak noktası olan belgelerin nasıl düzenleneceği, kayıtlara nasıl alınacağı mevzuat ile belirlenmiştir. Özellikle vergi mevzuatı çerçevesinde usulleri belirlenen belge düzeni, sadece yasal olarak defter tutmak zorunda olan vergi mükelleflerini değil, aynı zamanda defter tutmak zorunda olmayan mükellefler ile diğer tüm gerçek ve tüzel kişileri de ilgilendirmektedir. Bu çalışmada ticari faaliyetler yönüyle muhasebe ve vergi uygulamalarında belge düzenleme açısından en önemli dayanak noktası olan teslim ve hizmet kavramları açıklanmaya çalışılmış, teslim ve/veya hizmet öncesinde belge düzeni ve muhasebe kayıtlarında dikkat edilmesi gereken özellikli durumlara değinilmiştir.
Bu İçeriği Görüntüleyebilmek İçin Aşağıdaki Ürünleri Satın Alabilirsiniz.

İlgili Diğer Yayınlar

    Hemen Satın Al